Friday, March 19, 2010

Salam..

Dah hampir 29 tahun aku hidup kat muka bumi ni dan baru hari ni facebook aku terlahir atas desakan begitu banyak pihak..Sedangkan bos aku sendiri ada facebook..Haha..Lucu pula bila mengenangkan usia tak menjadi halangan untuk berfacebook..

Dengan terhasilnya facebook ni, maka blog baru terpaksa aku cipta..Selamat tinggal blog lama..

Syahdu pula bila mengenangkan tahun 2010 ni..Banyak betul kenangan manis dan pahit yang datang silih berganti walaupun baru mencecah 4 bulan..

Yang menggembirakan tiada apa yang boleh aku katakan lagi selain bersyukur..

Tapi yang pahit memang tak dapat nak dinafikan lagi beratnya ujian tersebut..Namun janji ALLAH bahawa makin berat ujian tersebut menandakan tahap keimanan seseorang itu..Harapnya termasuklah aku ke dalam golongan yang beriman dan dikasihi..

Nak tulis banyak, ada assignment pula nak kena buat..InsyaAllah ada kesempatan Sudin Menulis..

No comments:

Post a Comment